X
 

 

 


Dacă vrei să ajuţi

comunitatea, alătură-te



 

Optimizare pentru Google



Pentru optimizarea website-ului/ magazinului dumneavoastă online,
folosim următoarele soluţii:


1. Harta site-ului
va face ca motoarele de căutare Google să poată indexa mai uşor şi să găsească mai rapid informaţiile/produsele dvs. Aplicaţia GEX are posibilitatea de a activa Harta site-ului dvs. şi are grijă ca ea să fie permanent actualizată.

2. Informaţii semnificative
Mulţi navigatori pe internet folosesc Google pentru a căuta informaţi. Este posibil să optimizaţi paginile dvs web., astfel încât să fie găsite rapid, prin adaugarea de text semnificativ  în URL, prin folosirea de cuvinte cheie, titluri şi descrieri.
În combinaţie cu Harta site-ului, aceste setări sunt foarte importante pentru opimizarea Google.
GEX vă oferă următoarele 4 posibilităţi:
Adaugări în URL

  • Veţi putea aduga textul pe care-l consideraţi important pentru fiecare URL. De exemplu dacă aveţi un magazin de dulciuri, puteţi schiimba  URL-ul astfel: http://www.numele_domeniului.ro/[harta]/[numar_produs]--praline.html

Meta-titlu

  • Un meta-titlu este ca un slogan de promovare pentru activitatea / produsul dvs. şi ar trebui să includă maximum 100de caractere. Veţi putea introduce acest text în aplicaţie.

Cuvinte cheie

  • Sunt cuvinte care au o puternică legătură cu activitatea/produsele dvs. Veţi putea introduce astfel de cuvinte, separate prin spaţiu. Vă recomandăm să nu folosiţi mai mult de 15 astfel de cuvinte, altfel efectul este negativ.

Meta-descriere

  • Veţi descrie în 2-3 rânduri ce includ produsele/serviciile dvs.

3. Optimizarea paginilor
Această optimizare nu are legătură cu celelalte două. Este o psibilitate importantă dacă website-ul dvs are la bază un template bazat pe skin-uri (grafică în loc de text). GEX vă permite să faceţi setările pentru paginile dvs.